دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1401 - 10:08

ورمزیار: ساپینتو با آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند/ پازل آبی‌پوشان در بازی با سپاهان کامل نبود 

ورمزیار: ساپینتو با آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند  پازل آبی‌پوشان در بازی با سپاهان کامل نبود 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ساپینتو در کنار زمین با آرامش تیمش را هدایت کند به طور حتم این موضوع به استقلال کمک می‌کند.
کد خبر : 801417

صادق ورمزیاردر گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: این بازی را می‌توانیم از چند زاویه نگاه کنیم. اول اینکه بازی نخست لیگ بود و اتفاقات غیر منتظره در آن رقم می‌خورد. دوم: استقلال بازی سختی با تیم خوب سپاهان داشت. سوم: هماهنگی بین بازیکنان جدید به وجود نیامده بود و زمان می‌برد تا بازیکنان به هماهنگی با یکدیگر برسند.

وی ادامه داد: همچنین یک مقدار طول می‌کشد تا بازیکنان از تمرینات بدنسازی خارج شوند و برای بازی‌ها آمادگی کامل داشته باشند.

ورمزیار درباره شکستن رکورد شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: بهترین تیم‌های دنیا هم می‌بازند و کم گل خوردن یک مزیت برای استقلال در سال گذشته بود و این تیم از این موضوع به نحو احسن استفاده کرد و قهرمان لیگ برتر فوتبال شد.

پیشکسوت تیم استقلال درباره عملکرد ساپینتو مربی پرتغالی استقلال گفت: به نظرم باید اجازه بدهیم تا او کارش را انجام بدهد و بعد از چند هفته داشته‌های این مربی مشخص می‌شود. به نظرم اگر این مربی یک مقدار آرامش در کنار زمین داشته باشد خیلی به تیمش کمک می‌کند.

وی درباره عملکرد داوری بازی استقلال و سپاهان گفت: به نظرم اشتباهات داوری در این بازی تاثیرگذار بود و داور مسابقه باید یک پنالتی برای تیم استقلال می‌گرفت.

ورمزیار درباره وضعیت تیم استقلال گفت: به نظرم استقلال در بازی با سپاهان پازل کاملی نداشت و این تیم در چند پست شکننده بود و باید بهتر یارگیری می‌کرد. آبی‌پوشان فضای دفاعی‌شان خالی از بازیکن بود و مدافعان به درستی در زمین مسابقه چینش نشده بودند و هماهنگ با هم نبودند.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته